Wykładowca
Magdalena Andler
Kategoria
Umiejętności ogólne
Ocena:

Jak dzięki spójnemu wizerunkowi zwiększyć efektywność sprzedaży?

Nasz wizerunek, pewność siebie, poczucie własnej wartości są TURBO ważnymi czynnikami zarówno w życiu osobistym i w pracy zawodowej. Niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę i właśnie dlatego warto zapoznać się z tym materiałem video. Z niemo możesz dowiedzieć się, co zrobić by zwiększyć komfort w wymienionych obszarach, łatwiej przełamywać lody nieśmiałości oraz zwiększyć efektywności w sprzedaży.

Czego nauczysz się z tego materiału?


  • Jakie rozróżniamy 3 rodzaje w komunikacji z innymi?
  • Dlaczego pierwsze kilkanaście sekund może zaważyć o naszej porażce lub sukcesie?
  • Co to jest Marketing Sensoryczny i jak z niego korzystać?
  • Jak zbudować pozytywne pierwsze wrażenie?
  • Jak wygląd bezpośrednio wpływa na liczbę naszych klientów?
  • Dlaczego wizerunek to nie tylko ubranie?
  • Jak wyglądają skuteczniniszczyciele wizerunku?
  • Jak powinny wyglądać elementy spójnego wizerunku i jakie korzyści z tego płyną?


Skupiamy się głównie na branży nieruchomości i pokazujemy dlaczego spójny wizerunek jest kluczowym elementem sukcesu.

Oglądaj TERAZ wszystkie szkolenia
w PROMOCYJNEJ CENIE!
Dostęp do NAJNOWSZYCH materiałów ze szkoleń lokalnych, stacjonarnych, webinarów, kongresów Mieszkanicznika - TYLKO - 49,97 zł miesięcznie!*
WAŻNE! Możesz przerwać subskrypcję w dowolnym momencie.
*Standardowa cena za miesiąc subskrypcji poza promocją wynosi 397 zł.


MAGDALENA ANDLER

Trener spójnego wizerunku

Swoją wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami potrafi sprawić, że codzienne komponowanie wizerunku staje się łatwe, intuicyjne i spójne z potrzebami, a garderoba dopasowana do sylwetki, kolorytu i preferowanego stylu a także aktywności wykonywanych w ciągu doby. Jej holistyczne podejście bazuje na nauce samoakceptacji i poznawaniu własnego ciała.

Od 2007 roku prowadzi Atelier Wizerunku AWMA. Zajmuje się kreowaniem wizerunku zarówno firm, osób publicznych, jak i osób prywatnych Jej pasją są kolory i ich psychologiczne oddziaływanie na ludzki umysł, uczy jak świadomie ich używać, by uzyskać zamierzone efekty zarówno w ubiorze, jak i we wnętrzach.

Cały czas dba o swój rozwój na wielu płaszczyznach m.in. neuropsychologii, czy home stagingu, by jeszcze lepiej wcielać swoją misję w życie. Ma swój udział w dwóch książkach - „Diamenty kobiecego biznesu-kobiety, które zmieniają świat” pod red. Ilony Adamskiej oraz „Home staging” Martyny Szczawińskiej. W 2020 r. odebrała statuetkę LWICY BIZNESU - wygrana największą ilością głosów w plebiscycie organizowanym przez magazyn LAW BUISNESS QUALITY.